ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آماده‌باش همه دستگاه‌های عملیاتی خراسان رضوی برای سرمای آخر هفته مشهد و خراسان | مرخصی اعضای ستاد بحران لغو شد

  • کد خبر: ۱۴۴۲۱۴
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
  • ۱
آماده‌باش همه دستگاه‌های عملیاتی خراسان رضوی برای سرمای آخر هفته مشهد و خراسان | مرخصی اعضای ستاد بحران لغو شد
مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی، از آمادگی کامل دستگاه‌های عملیاتی استان در سرمای پیش رو خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی، امروز بارش‌ها در جنوب شرق کشور کاهش می‌یابد و بارش در سواحل شمالی تقویت می‌شود و گستره آن مناطق شمال غرب و غرب از جمله کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان و همچنین خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی را در‌بر‌می‌گیرد.

فردا بارش‌ها در نوار شمالی کشور و برخی مناطق غرب ادامه دارد و با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب در استان‌های خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و غرب فارس، جنوب و غرب اصفهان بارش برف و باران روی می‌دهد.

مشهد سفید‌پوش می‌شود

از دوشنبه‌شب ۱۹ دی ۱۴۰۱، به‌تدریج بارش برف در‌ کلان‌شهر مشهد آغاز و تا صبح سه‌شنبه ضمن کاهش محسوس دما بر شدت آن افزوده خواهد شد. صبح سه‌شنبه ۲۰ دی، کلان‌شهر مشهد سفید‌پوش خواهد بود.

انتظار داریم بارش برف تا سه‌شنبه‌شب با شدت و ضعف در کلان‌شهر مشهد تداوم داشته باشد.همچنین با توجه به برودت شدید هوا و دمای زیر صفر، برف به‌راحتی نشست خواهد کرد و بر حجم آن افزوده خواهد شد. مقدار نشست برف بین ۵ تا ۱۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از سه‌شنبه‌شب تا پایان جمعه، هوای بسیار سرد و استخوان‌سوز سیبری سبب یخ‌بندان شدید خواهد شد و ذره‌ای از برف باقی‌مانده روی زمین آب نخواهد شد.

ستاد بحران استان در آمادگی کامل

محسن نجات، مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: هشدار بارش برف و هوای سرد صادر شده است و همه ستاد‌های بحران در ‌استان خراسان رضوی و شهرستان‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه همه تیم‌های ستاد بحران و امداد و نجات در آماده‌باش هستند، گفت: در روز‌های اخیر مرخصی همه اعضای ستاد بحران لغو شده است و در صورت ضرورت، جلسه ستاد بحران نیز در استانداری برگزار خواهد شد.

نجات خاطرنشان کرد: جلسات متعددی برگزار شده و قرارگاه عملیاتی جهادی حوزه بحران استانداری نیز در حال آماده‌باش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
0
خواهشا دست ازاین پیش بینی ها الکی بردارید ازابتدای زمستان تاکنون چند بار آماد باشد دادین نمونه هفته قبل خواهشا توکار خدا دخالت نکنید هرچه تقدیر باشه اتفاق میفته فقط آمادگی داشته باشید نه اینکه پیش بینی کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->